Reklamere på et produkt

Hvis du ikke er fornøyd eller opplever at noe ikke er som det skal med brødene, kaffebrødene eller skorpene du har kjøpt fra Pågen, vil vi gjerne at du kontakter oss så fort som mulig.

Vil du reklamere, fyller du ut skjemaet under. Deretter tar vi kontakt med deg snarest, og vanligvis innen 14 dager. Selvfølgelig får du erstatning hvis du ikke er helt fornøyd!

Husk å angi produktinformasjon når du reklamerer. Hvor lot-koden er plassert på emballasjen, varierer litt fra produkt til produkt. Vanligvis er den plassert under best før-datoen. På bildene under ser du noen eksempler.

Spar også brødet/materialet som du reklamerer på, til du har hørt fra oss. Jo mer informasjon vi får, desto lettere blir det for oss å hjelpe deg!

Jo mer informasjon vi får, desto lettere blir det for oss å hjelpe deg
Pågen bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre og tilpasse besøket ditt på nettstedet. Les mer om informasjonskapsler.