Våre verdier

En setning oppsummerer verdiene våre – vi baker med kjærlighet. Hver gang vi tar en viktig beslutning, spør vi oss selv: Er dette å bake med kjærliget? Dette gir oss veiledning i de viktigste beslutningene våre. Verdiene våre kan deles inn i fire områder:

ENGASJEMENT

Personene som jobber på Pågen har mange forskjellige bakgrunner og erfaringer. Det som forener oss er vårt engasjement, som inkluderer lidenskap og omtanke. Vi er stolte av våre produkter og vårt selskap og bryr oss om forbrukere, kunder, kolleger og vårt miljø. Vi fokuserer på mulighetene og jobber daglig med utvikling og koninuerlige forbedringer.

MOT

Det er alltid mer å lære og forstå, selv om vi har bakt brød siden 1878 og er det største bakeriet i Sverige. Vi er løsningsorienterte, vi gir ikke opp og vi lærer av både suksesser og feil. Vi ønsker å utfordre og kontinuerlig forbedre oss.

ANSVAR

Så lenge folk liker produktene våre, kan vi eksistere og utvikle oss videre – en tillit vi tar veldig alvorlig. Vi kan aldri gå på akkord med kvalitet, og vi tar ansvar for å sikre at beslutningene våre er bærekraftig på lang sikt. Våre ansatte føler et personlig ansvar for å jobbe proaktivt og bidra til Pågen sin suksess.

FELLESSKAP

Sammen oppnår vi de beste resultatene ved å jobbe mot våre felles mål. Vi viser hverandre tillit og respekt, selv om vi er forskjellige fra hverandre. Alle har en del i å skape et positivt arbeidsklima ved å gi og motta konstruktive tilbakemeldinger. Solidaritet handler også om å ta vare på forhold til kunder, forbrukere og omverdenen.

Å bake med kjærlighet er grunnlaget for alt vi gjør
Pågen bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre og tilpasse besøket ditt på nettstedet. Les mer om informasjonskapsler.